Monday, December 03, 2007

Girls Girls Girls !!!(NSFW/NLKN)

Wel...ek wil he julle moet nou vandag mooi luister - as jy spam kry kan dit dalk net cool wees..

Nee regtig - kyk wat het ek vandag raakgeloop:
Dis reg - Sy wil met MY trou ...

Oulike aster daar iewers van Amerika af. Wonder of sy die storie met my paspoort ken?
Ed...dalk bietjie kyk of van die foto's(dis reg - die komma S) nie goed genoeg is vir jou Sag & Volrond blog nie?

Dan het my goeie vriend "Die Hiegster" in London, Engeland die volgende foto geneem by die Spiderman 2 premiere...
Kirsten Dunst - Hugo het sy hart verloor ...

Nou om die ware verhaal te hoor moet jy by Coco's uitval op Donderdae aande vir die Sparerib Pizza & 'n goue koue & laat Herman vir jou die storie vir jou vertel ... maar mense soos Rolf, Kpan & Anna sit in Engeland met hulle ge-alewige 'Offies' oftewel 'Off-Licences' so nou moet ek seker eers uitbrei /y/ui... julle veraaiers!
Hugo & Herman het spesiaal Leiscter Square toe gegaan om juis die klomp bekendes af te neem.

Ou Kirsten stap toe daar verby maar kyk nie 1 keer na ou Hieg se kant toe nie.

Wat doen ou Hieg toe?

Dis reg maats ...

...Terwyl sy verby stap skree hy hardop haar naam & kliek sy vingers teen mekaar soos meeste van ons doen as ons ons honde roep om kos te kom kry ...
Die brein ril ...

Maar moenie komkommer nie, my dag is nog lank nie klaar nie ...

Volgende aan die woord het ons vir:

Kom nou almal saam: "Hallo Mindi!"

Nou Mindi is ook 'n oulike Amerikaanse dame, natuurlik die blonde tipe waarvan meeste van ons so baie hou...

Dit laat my altyd wonder of ons nie sulke oulike goed hier in die nabye omgewing het nie...& as ons het hoekom ons nie van hulle weet nie...

So dis dit vir nou ... net bietjie skadelose los geklede dames ...

P.S.
NSFW = Not Suited For Work
NLKN = Nie Lekker vir Kantoor Nie

2 comments:

Musle & Fitness World said...

300 photos of Mindi Smith
http://www.2-bodybuilding.com/board/extreme-fitness-babes/10266-mindi-smith.html

vimax said...

very nice boss