Thursday, December 07, 2006

Pyn & Lyding ...


Dis wat ek gaan ervaar na vandag se blog ...

1 Van die dames op Mweb se blogs het gister mense uitgedaag om hulle ou fotos soos jou 1ste skool jaar foto of sommer 'n ou ID foto op te sit.

Hier is die skakel na haar uitdaging toe:

UNDER_THE_RAINBOW

Coenraad het my die jaar al baie kak gegee & die is iets wat ek al baie lank brand om te doen.
& nou gaan dit gebeur - kry vir jou Coenie!!!

Hier is my 1ste skooljaar foto heel regs:

Altyd snaaks - Maar dis nie al nie hier is nog van my ander vriende:
Christo(Die donker kop links) & Coenraad(Blondekop regs).Nou Coenie het gaan staan & trou so sorry girls & Christo sê hy het 'n meisie & hy wys ons foto's maar ons kan almal sien dat dit prentjies is wat hy van die internet af uitge-'print' het & ge-'dici-fix' het.

Amper Christo amper ....
Hier is hulle nou: Christo links & Coenraad regs!Volgende is 1 van Pretoria se top uitvoerprodukte nog...
Ons roep hom Cornelius van Wyngaardt!!!Nou om meer van Connie te sien 'Kliek Hier' om die vrige hoofstuk te sien met die belangrike video in waarin Connie 1 van die hoofrolle vertolk het.
Naais...maar dis nie al nie.

My ou mes gooier vriend Ruan Kloppers - o ek geniet dit!!Frouwine van den Bergh - Amper weg gekom daar:

& Laastens ou vriend Sweis...naais:So - nou dat dit verby & klaar is....

Ek kan nog steeds nie Blogger Beta gebruik nie want ek het mos 2 blogs!!!
Die engelse lesers behoort nou baie bevoorreg te voel.
Gin wonder Willem & Ed se blogs lyk so cool nie - hulle gebruik net die uitleg applikasies & daar gaan hy - zzzrrrrrrrrtttt !!
& ek moet steeds met die flippen HTML Kode rondtos - wat niks lekker is nie.
& Ed het nou al 3 blogs.

Ons kan seker maar net bly wees dat ek myne ten minste 'update' - of wat sê ek?

Wie van julle het al Office Space gekyk?
Dis great!!
Dis 'n baie snaakse komedie waarmee ek seker is meeste van julle sal kan vergelyk.
Die onderstaande 'voorprent' is oor Office Space maar dit is nie die oorspronklike voorprent nie maar wel 1 wat iemand anders aanmekaar geflans het.
Ek dink dit kan dalk wees waar ek my idee gekry het vir 'The Toe'.




Liedjie vir die week: SR-71 met Goodbye(die musiek video sluit 'beeldmateriaal' in oor een van my gunsteling Anime reekse in getiteld Bleach)



& Nee Pieter, dis nie gay nie...jou homo...O & The Devil wears Prada is toe nie so great nie - so ook nie Tenacious D & The Pick of Destiny nie.

No comments: