Tuesday, October 09, 2007

Sommer maar net...

1stens dankie vir vriend Hugo vir die volgende:




Die is natuurlike van die fliek Airheads af wat ek dele van gebruik het in my Vriendskaps Tema video.

Die volgende is vir my vriend Rolf wat laasweek verjaar het - die ou hierin laat my aan Rolf dink:



& dan gaan ek net bietjie skakels & gemors hier opsit wat ek vanoggend beloer het terwyl ek vir my rekenaar gewag het om die nuwe ADOBE CS3 te installeer...ek ius nou al oor die 24 uur lank besig met hierdie sagteware...

Nou...die volgende was heel per toeval - ek weet nou nog nie hoe ek daarop afgekom het nie - ek dink dit was toe ek op YouTube 'n video gekyk het oor hoe dom Amerikaners nou regtig is.

Die sot se naam is Chris Crocker...& ja - hy is nerens nie...'n titel wat ek & Rolf voorheen foutiewelik aan goeie vriend Hugo gegee het...ons vra weereens omverskoning Hugo...

Nou ek haat dit...kyk ek wil dit nie doen nie want ek is nou bsig met om die ou net nog meer publisiteit te gee...ons almal weet mos: Jy kry nie slegte publisiteit nie...

Wat die ou doen is; Hy neem homself af waar hy maak asof hyhierdie moerse drama queen is & almal na hom moet luister. Hy is nou maar eers 19 & dit verduidelik se psige...hy is 10 teen een 1 van daai tieners wat daai kyk na my houding het - ek is eensaam, alleen & wil eintlik 'n 'Goth' wees...

Maar nou ja - In die volgende video skree hy na liefde terwyl hy almal se liefling sanger Britney Spears verdedig...


Jaaaaa.......iewers het iemand van die Wall-Mart trollie hard afgebliksem...

Met die bogenoemde het diepseun...of meisie Chris op Jimmy Kimmel verskyn & selfs meer blootstelling gekry:



Het ek al genoem dat hy/sy by hom/haar se oupa & ouma onder in die 'basement' bly...?!
Dis net 'gross'...

Maar liewe lesers...gelukkig vir ons is daar mense wat omgee & nie die tipe van ongehoordheid sag laat verby gaan nie...

Ek gee vir julle Seth Green - Hoofseun van Robot Chicken faam(RC voorprent vir Star Wars):

Punte...

So al wat ek nou moet doen om my kort films bekend te maak is om 'n bra aan te trek, eye-liner op te sit & te huil terwyl ek skreeu: "Los Mugabe alleen...hy is net 'n mens...!!!"

Die duiwel alleen weet...

No comments: