Wednesday, February 11, 2009

Brielie maak klaar...

Dag sê, Unjanie & Agêe...

Ek het meer as 'n jaar laas hier iets geskryf...dis vanwee 'n bitter gemoed in 'n land wat stadig maar seker agteruit beweeg.

Ek het wel weer begin skryf alhoewel ek van nou af my uiterste gaan probeer om minder bar & vloekerig voor te kom en meer feitlik te probeer wees. Ek gaan defnitief in Afrikaans & Engels blog - want dis wat ek doen.

Sonder om verder te huil & te vra hoekom neem ek dan nou afskeid van die blog & verwys ek julle na:

jacovandyk.blogspot.com

Dankie vir die van julle wat so getrou gelees het terug in die dag & ek hoop om weer almal gelukkig te hou met die nuwe blog.

Brielie

P.S. Sou jy die adres wil hê kan jy net 'n 'comment' los en ek sal dit aan jou beskikbaar maak.
Should you want this blog adress drop me a comment & I'll make it available for you.

No comments: